مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای پسرم مهراد

باز من نگرانم

1392/6/13 2:43
نویسنده : مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا باز تمام فکرم مشغوله توست پسرم.بازم هموگلوبینت اومده پایین باز دکتر گفت که خوب نیست.همش فکرم درگیره نمیدونم کم کاری مغز استخوان یعنی چی,نمیدونم چه کار میکنن ولی از دکتر که پرسیدم گفت وای خدانکنه که اون باشه خیلی کلافه ام ولی کاش طوری نباشه.این روزا همش دلم میگیره.پشت هر لبخند پشت هر شادی من این فکر داره عذابم میده نمیتونم به کسی بگم نمیخوام ناراحت بشن ولی خودم دارم از غصه داغون میشم.وقتی نگاه میکنی وقتی میخندی وقتی دنبالم میای و ماما میگی یا وقتایی که خوابی من نگاهت میکنم و با خودم میگم کاش تمام دردو مریضیاش به من بخوره.مهراد من واقعا اینو آرزو میکنم که تو سالم باشی و من جای تو مریض بشم پسرم ولی ایکاش همه بچه ها سالم باشن...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارمیا تپلی
16 شهریور 92 16:05
عزیزم توکلت به خدا باشه و هیچ وقت از یاد خدا غافل نباش و زیاد به درگاهش دعا کن که دعا چاره ساز بسیاری از مشکلات است و تسکین دهنده ی دل ان شا الله مهراد جون مشکلش حل میشه
مامان نی نی باربد
3 مهر 92 1:52
ماشاا... چه قند عسلیه خدا برات با سلامتی حفظش کنه .من از ته دل برای قند عسلت دعا میکنم و فراموش نکن که خداوند همیشه در کنارته و هیچ وقت با ناامیدی دعا نکن چون خداوند به کسانی که بهش ایمان دارند جواب میده
عالمه مامان امیرحسین
21 مهر 92 14:59
سلام دوستم خوبی؟نگران نباش توکلت به خدا باشه من حتما روز عرفه واسه پسرت دعا میکنم و برای همه ی نی نی ها که همیشه خدا پشت و پناهشون باشه پیش ما هم بیا از طرف من گل پسرتو ببوس
عالمه مامان امیرحسین
27 آبان 92 22:56
سلام دوستم چرا دیر دیر میای نگرانت شدم پسلیت خوبه؟