مهرادمهراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

برای پسرم مهراد

برای مهرادم دعا کنید

1392/4/10 22:02
نویسنده : مامان
150 بازدید
اشتراک گذاری

من مامان مهرادم مهراد مریض شده بود.مهراد ٤ روز بستری بود بخش خون بیمارستان مفید.روزای سختی رو گذروندم ما پیش بچه های سرطانی بودیم. انقدر محیط اونجا روی من تاثیر گذاشته که مریض شدم یه لحظه یاد اون بچه ها از ذهنم پاک نمیشه.روم نمیشه که واسه مهراد دعا کنم و از خدا بخوام که فردا مهرادم سالم باشه . فکر میکنم که من هیچ چیزی بالاتر از اون مادرهایی که بچه هاشون اونجا بود ندارم اونا هم مادرن.شماها مهراد من رو دعا کنید که سالم باشه من فقط میتونم اون بچه ها رو دعا کنم.نمیفهمم که چرا یه بچه ٤ ساله چرا باید دو تا سرطان داشته باشه خدایا چرا اون بچه ها اونقدر عذاب میکشن؟این عدالته ؟شماها نمیدونید ولی من هنوز صدای جیغ اون بچه ها تو گوشمه که به پرستارها التماس میکردن بهشون آمپول سلول نزنه.دیگه نمیتونم بنویسم خواهش میکنم که برای تمام بچه ها دعا کنید آخر سر هم پسر من.انشاا... که هیچ بچه ای مریض نشه آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام
10 تیر 92 22:33
سلام.خداکنه هیچ مادری شاهدمریضی بچش نباشه وهمه مریضاشفاپیداکنن مخصوصابچه های معصوم.اسم پسرمنم مهراد هست وتقریباهمسن پسرشما.خوشحال میشم به وب ماسربزنیدواگه دوست داشتیدلینک کنید
عمه حدیث خوشگله
10 تیر 92 22:42
خیلی ناراحت شدم وقتی خوندم مامانی مهراد از خدا می خوام که تمام بچه های مریض رو لباس عافیت و تندرستی بپوشونه... حتما سر نمازم برای مهراد جون و بقیه بچه ها دعا میکنم. ان شالله یه روز میام و پست سلامتی مهراد جون رو میخونم
عاطفه
10 تیر 92 23:56
این چیزایی که میگید واقعا دیدنش سخته مخصوصا اگر مادر باشی . ایشالا هم اونا خوب میشن و هم مهراد عزیزم .